כותב כתיבה שיווקית נכונה אמור לשרת את הופעתך, הצלחתך ואת שביעות רצונך ממבט בחן הופעתך וביוקרתיותה.
מה כתיבה מקצועית עשויה להציע לך?
ראשית , חיסכון כוח ומאמץ ומצד שני התמצאות איתנה ברזי הכתיבה, עבורך ולמען הצלחתך.
שנית, קבלת תמורה לכספך על ידי הקדשת תשומת לב לביצוע הדברים הבאים :
• א. שקילת האופן הנכון להציגך מתוך התמצאות ידע במכירות , בשיווק - לדעת מה כדאי להדגיש , באיזה חלק של המאמר (מיד בפתיח , באמצע , מאוחר יותר...). דברים אלו חשובים ומחושבים.
• ב. הידע כיצד להוביל את הדברים להצטיירות נכונה על מסכי דמיונו של הקורא. הדבר משמעותי.
• ג. טכניקות ליטוש המסבות עידון מדוקדק לשם נוחיות הגשת הדברים בנועם.
• ד. הובלה טובה יותר וחלקה ומענגת בזריזות אל תוך הבנתו של הקורא את הדברים. זאת ייעשה ע"י ארגון הדברים באופן ממוטב , בהיר ואסתטי.
• ה. ניסיון ל"השאיר" יותר דברים בביטנו, בראשו, ובליבו - גם לאחר קריאת הדברים (קשה מעט אך רצוי לנסות לבצע זאת).
• ו. הבנה בשכנוע וכיצד מבצעים אותו למען כך שהדברים הרצויים לך לא רק "ישתבצו" בכתיבה עצמה אלא אף אכן "יעברו" ממנה אל חלקיו של הקורא. כלומר, לבצע את מטרתה.
• ז. הדרכתך מה כדאי יהיה לכלול בכתיבה כדי לקדם את ענייניך. להאיר את עיניך באשר לנחוץ בה תוך שליטות ידע והתמצאות בכתיבות קודמות שבוצעו זה לא מכבר בעבור אחרים.
• ח. הבנת שיבוץ המילים הנכונות בתוך המאמר בניסיון שיופיעו במנועי החיפוש הקורקטיים שבהם אתרך יופיע.
• ט. שימוש בידע אלמנטים של ביצוע כתיבה איכותית : שימוש בידע של כיצד לשלב בה תכונות של דיוק, עושר, נעימות, זרימה וכיוצא בזה - למען ניראותה היטב אל מול כל עין בוחנת וצורך קריאתי.
פנייה לכותב מקצועי אמורה להוות עבורך פיתרון מניח את הדעת כדי להופיע נכון, חזק ומדויק מול מתחרים רבים , ובייחוד - כפי שאתה היית רוצה להופיע מבחינת תחושתך : יפה , מעניין ושיווקי. בכל אופן ומכל סוג: עממי, איכותי גבוה, יוקרתי מאד או זורם וקליל. כותב מקצועי אמור לשלוט היטב בכל טכניקות הכתיבה ולסלול עבורך את הדרך להופעתך הטובה ביותר מול לקוחותיך.הטעם הטוב שכתיבה מקצועית מותירה בתחושות הקוראים הינו לרוב שונה מאשר טעמה של כתיבה "חיוורת" ו"רגילה" המבוצעת עצמאית. בהחלט יפה גם כאן טיב הטיעון כי לכל דבר בחיים ישנו איש מקצוע אשר מסוגל לבצע את הדברים טוב יותר מאשר מי שאינו בעל מקצוע.
http://www.winwrite.co.il